nilsmomy Meryem_79 ben kullanıyorum, sağlık ocağında ki doktorunuzun verdiği her şeyi gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
Meryem_79 Mystery76 aslında doktir bana başka bisey vermişti o bitti bende saglik ocağına gittim bunu yazdılar aldım bi sorun olmaz dimi
Bebisinizz Mystery76 ya bana da doktor yazmış ama günde kaç kez içeceğim onu eczaneci başka hapa yapıştırmış bulamıyorum başka demir ilacı içiyordum günde 2 yemekten hemen sonraydı bu ilaç nasıl içiliyor acaba ?
Meryem_79 Ozge_5516 bende başka kullanıyordum saglik ocağına gittim bunu yazdılar aldım aç karnınaymiş
Ozge_5516 Meryem_79 hmm bn tok karnina içiyordum kahvaltıdan 1 2saat sonra iciyirdum cay ve sut ve sut urunleri hapın etkilerini azaltiggi icin
Yabumi Meryem_79 bende kullanıyordum şimdi başka kullanıyorum aç veya tok fark etmiyor ilaç ve öğün arasında en az 1 saat olacak demişti doktorum
Meloo14- Ozge_5516 Ama bu kan hapları her zaman aç karnına daha çok etki eder. Doğru şekilde iciyorsunuz ama etkisi ilk sabah içtiğiniz gibi olmaz emin olun buna.
Ozge_5516 Meloo14- dogrudur cnm bna ilk verildiginde tok karnina kahvaltidan 1 yada 2 saat sanra kullan dedi oyuzden hep oyle kullanmistim kullaniyorum ac karnina hic icmedim🙂
ManyakMisir Meloo14- ben aç karnına içiyordum. İshal kusma ve kramp yapıyordu. Doktorum tok karnına yut dedi. Bir sorun olmadı. Aç karnına mideyi tahriş edebiliyormuş
Hmyrmomm ornkav ben gece uyumadan once iciyorum hem tok olmuyorum cok acta olmuyorum hende uykuda geciyor acligimi hissetniyorum. Bide midemi bulandirdi benim çok o yuzden gece iciyorum