Can-21 Daha önce doğum yapan varsa rica etsem hastane ile alakalı yorumlarini paylaşabilir mi? Memnuniyetleriniz nasıl.
Kizilicee Miray31 cok iyi bi doktor ben oradan istifa ettiğim için gidemiyorum, ustekilerimle tartistigim icin orada çalıştım ısleyiside biliyorum gayet iyi doktor hastanede tertemiz