Rbadnc Arkadaşlar Aralık ta Diyarbakır bahçeci tüp bebek merkezinde tedaviye başlıycam doktor hakkında bilgisi olan var mı
Ilknuroz Rbadnc Merhabalar. Ben şuanda orda tedavi oluyorum transfer aşamasındayım doktordan ve merkezden çok memnunum tavsiye ederim sizede benim içinde dua edin inşallah olumlu sonuç alırım
Rbadnc Ilknuroz inşallah pozitif haberi alırsınız siz neden tüp bebek yaptırdınız birde fiyatta bilgi verirmisiniz 🙏
Ilknuroz Rbadnc Benim eşimin sorunu vardı. Sonrasında bende de miyom çıktı ameliyat oldum. Ameliyat ve ilaçlarla beraber 40 bini bulmuştu. Ama ilaçların fiyatı tedaviye göre değişir tabiki
Rbadnc Ilknuroz eşinizde ne sorun vardı benim eşimde mikro tese amaliyatı oldu öyle sperm bulundu kaç embriyo oluştu
Ilknuroz Rbadnc Hareketliliği düşüktü 11 yumurta toplandı 7 embriyo oluştu 1 ini transfer ettirdik 6 sını dondurduk