Mommeryy dr a danışıp kullanın bazı dr lar önermiyor çünkü karnın kendi toplanması daha sağlıklıymış ayrıca yanlış kullanımda idrar torbası sarkması da yaşayabilirsiniz illa kullanırım diyosanız yine de doğumdan sonra dr a sorup kilot şeklinde alttan kavrayandan alın direk bele sarılan olmasın