Ceymisbon GulsahAsgerova benimde ilk haftalarda olmuştu hemen doktoruna söyle progestan a başlatıyor 3. Aya kadar kullanırsın sonra geçer inşallah
[silindi] GulsahAsgerova korkmayın gebeliğin başlarında olabiliyor. Doktorlar her türlü kan ve kana benzeyen akıntıyı düşük tehlikesi olarak değerlendiriyoruz ama korkulcak bir şey yok diyorlar. İçinizi ferah tutun yine doktorunuza görünün tabi. Muhtemelen dinlenmenizi söyleyecektir. Yerleşme kanaması olabiliyor.
Papiiii GulsahAsgerova salam.Azerbaycanlisan deyesen axintii olmasi normal degil men evvel axinti ile getmisdim o heftede qematomam cixmisdi yeni turkleein dediyi kanama alani.Normal olan hallarida car olmayan bunu ancaq hekim biler hekime getmeyin yaxsidor burda normaldi deyirdiler menede ozum ozumu engele saldimm getdinki ne normal hekim dedi en riskli vaxta bele sey normal deyil
Ceymisbon GulsahAsgerova evet ben 7 haftalıkken başladım 3. Ayda bıraktım kanamam ama bir kaç kez oldu her gün değil. Bazıları doğuma kadar kullanıyor bazıları bir ay kullanıyor doktorun daha iyi bilgi verir 🌸
GulsahAsgerova Papiiii Coox sagol Hematoma usm olundum dedıler yoxdu Hekım mualıce yazıb kı normaldı Dedım burdan da maraqlanım
Papiiii GulsahAsgerova əcəb elədin duz elemisen ne oldu hekime get en yaxsisin hekim bilir burda duzdu basina geleni deyir hami ama birinde adi olan birinde problem yaradir veyaxud tam eksii ona gorədə bəbislər ucun en yaxsisin doxtur bilir Sagslamaat basa vurasan insallah