Eldgrn gucluanne80 normal adet belirtileriydi hamile olduğumu da gördüğüm rüyalardan dolayı öğrendim geç döllenme halinde bide belirtisiz geçirdim geçiriyorum bı uyku oda ilerleyen zamanlarda oldu
Ysmnpmk gucluanne80 benimde ilk gebeliğim düşükle sonlandı ama adetim geciktiği için ögrenmiştim hiçbir belirti yoktu adetle ilgilide bir belirti yoktu gunum gecti test yapıp ilaç kullanmak istedim sans eseri pozitifi gördüm kendimde inanamamıstım
Nuremine gucluanne80 ben ilk hamileligimde hiç belirtim yoktu adetim de düzensiz olduğu için bilemedim bu 2. Hamileliğim bunda da kanamam var hormon tahlili için gitmiştim adet dönemin sanıp dün öyle öğrendim hamile olduğumu şuan düşük riskimvar yarın birdaha kan vericem düşük yapıp yapmadığımı öğrenmek için
Daffyy Benimde hiç belirti yoktu adetten 6 gün önce şans eseri öğrendim belki o yüzdendir göğüs hassasiyeti vardı adet tarihim yaklaştığı için öyle sanmıştım 😊
gucluanne80 Daffyy bende hiç bir şey yok kasık ağrısı olmuştu 1 hafta önce ve cumartesi günü geçti çok ayakta durursam karnım ağrıyor gibi oluyor dinleniyorum birde akıntım var adet mi oldum diyorum bakıyorum yok akıntı olmuş. 26 sında gebelik testi yaptım negatif çıktı var mı yok mu bilemiyorum
Eldgrn gucluanne80 rabbim gönlünüze göre versin rabbim kucağınızı boş bırakmasın inşallah güzel haberler alırsın
gucluanne80 Ysmnpmk bende ilk hamileliğim düşük oldu kalbi atmadı kürtaj oldum inşallah varsa işte şu an tek belirti adet gecikmesi 1 gün
Mecra gucluanne80 bu kadar olur bende i gucluanne80 bende üç ay evvel kalbi durdugu için kürtaj oldum 2.ayindan sonra korunma dedi doktorum ve bende şuan 2 gündür gecikmem var ancak idrar testimde tek çizgi çıktı rabbim isteyen herkese nasip etsin
34ilayda gucluanne80 benimde ikiz gebeliğim vardı canım ama kalpleri durdu bu ay iki gün gecikme olmuştu heveslendim ama hevesim boğazımda kaldı 🤦🏻♀️
gucluanne80 Mecra yaaa ciddi misiniz birlikte bekleyelim o zaman yazalım mutlaka birbirimize yumurtalamadan 17 gün sonra test yapın diyorlar ben 5 kasımı bekliyorum yeniden yapmak için
ezgusscom gucluanne80 bende onlardanımmm hatta hiç ihtimal vermeyip ev koliledim, taşıdım, halı yıkadım. Hatta reglim gelsin diye ada çayları bile içtim. 🤣 Sonra artık ümidi kesince test yaptım, öğrendiğimde 4 haftalıkmış 😱
gucluanne80 ezgusscom bende düğüne gittim oynadım ev temizledim bugün bir sürü avm gezdim ama olmadım zaten hareketli olunca dediğiniz gibi gününde olurdu daha yeni uzandım yorgunluktan belim ağrıdı ya
Mecra gucluanne80 ben kendimden pek umutlu değilim bu ay kardeşimin düğünu vardı koşturmaktan düzenli ilişkiye de fırsatımız olmadı ama Rabbimin hikmetinden sual olunmaz sizin için ve isteyen herkes için bol bol dua edeceğim🥰
desertrain gucluanne80 ben varım hamıleyken çok ıyıyım siyahlıyım sadece doğumdan sonra hep mıgde bulantısı haksızlık ıstahsızlık falan 🤢
gucluanne80 desertrain yaa hadi inşallah bende hamileyimdir ve o yüzden belirti yoktur sizde de tam tersi oluyormuş