Kızlar 34 haftalığım idrar yollarımda enfeksiyon var normalde Travazol krem kullanıyorum aşırı iyi geliyor kullanınca bisey yok bırakınca aşırı tahriş oluyor antibiyotik de kullandım pek fayda etmedi erken doğum riskim de var kremim bitti yine tahriş olmuş iç çamaşırım değse bile canım açıyor varmı doğal yollarla çözüm bilen ? Aniden doğum olsa korkudan hastaneye gidemem busekilde doğum yapamam diye 🙊