Aysegul34_16 ilk bebeğim gelişmedi kürtaj oldum hastaneye gittim doktor 2 ay sonra bebek planlayabilirsiniz dedi.tekrar hamile kaldım.bu sefer de bebeğin kalp atışları durdu.tekrar kürtaj oldum.olabiliyor ama çok dikkat etmek gerekiyor.birazda bünyeden bünyeye değişiyor tabi.en güzeli aradan bir yıl geçmesi.rahimin kendini toparlaması lazım.doktor söylemişti.ve gebelik öncesi folik asite başlamak çok önemli.şuan 38+2 haftalık hamileyim.hakkınızda hayırlısı olsun