Gul616161 Kızlar iğneyi ayın 23.de olmuştum bugün tam 10 gün oldu. Sadece ilk iğneyi yaptığım pazartesi salı kasık ve bel ağrım olmuştu. Şuan hiç hiç belirti yok. Adetimde 9-11 arası sizce ne zaman test yapmalıyım. Yada belirtisi olan varmı hiç
Kuem Gul616161 canım bende 24nde iğne vuruldum. Şuan ara ara kasığıma ağrı giriyo anlık olarak ama acaba psikolojik olara mı diye karamsara bağlıyorum
Kuem Gul616161 bana test yap demedi adetin gecikirse gel test yapalım dedi, adet olursanda 3. Gün gel dedi