Bende hastaneden ve doktorumdan memnunum.ulviye hocaya gidiyorum hakkında olumsuz yorumlar da var ama ben olumsuz bı durumla karşılaşmadım ilk dogumumda birlikteydik.yine onu seçtim.beklentiniz ne bilmiyorum doktordan ama gayet sessiz sakin en azından seni strese sokmayan ve sevecen bi doktor bence.ben mutluyum