Selamlar ben tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım şu an 15 + 1 haftadayım. 1 hafta sonra cinsiyeti öğrenicez. Çin takvimine göre erkek çıkıyor ama doğal bir gebelik olmadığı için emin olamadım. Sizinle 11 + 5 deki ultrason görüntüsünü paylaşacağım tahminlerinizi alabilir miyim?
https://imgyukle.com/i/JoQK5G