Açılmayı sakın deneme o sancılar yalancı sancılar dursun çocuk karnında bak 37 haftaya erken haftan dediler bana gözetm için yatış vercez ama suni falan vermicez dediler bana ama yatışı kabul etmedim ben nts sancısız olunca 3 cm açıklıkla eve geldim sadeve yatıcam ben çok çektim bilmeden özelde hemen doğuma almışlardı diğer hamilelikten tecrübeliyimdevlet kontrolü herzaman iyiymiş bunu anladım 37 hafta iyi benim için dolması bile mucize ama 38 dolsun emme refleksi flaan iyi olur onun için yalancı sancı ve gerçeği ayırt edebiliyorum evde durucam tecrübeden sık sıkta bebeğe baktırmaya gidicem acilden ve muaneden tabi