Bebekdelisi anladım canım. bence hiç kalkma bile yerinden bol bol dinlen ağır kaldırma ha bi de bol su iç ve sağlıklı beslen yani doğumunu tetikleyici şeylerden uzak durmaya çalış. Ben çok fazla yürüyüş falanda yapmadım. Bi de stres yapma kendine doktorun ilaç falan verdiyse onları da mutlaka düzenli kullan. İnşallah vakti zamanında sağlıkla gelir bebislerin🤲