39+2 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardı her sey normal gidiyor. Biraz önce çamaşırımda kan oldugunu oldugu gördüm ve peçeteye de geldi doktorum nişan olabilir ağrın olursa gel dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı varsa ne kadar süre sonra bebeğiniz doğdu acaba?