Kızlar merhaba benim reglim bir hafta gecikti çok fazla bel ve kasık ağrım var dı dün gece peçeteye sildiğim de pembe renkte kan geliyordu ağrı için acile gittim test yaptılar ilaç vermeden önce doktor hamilelik yok ama başlangıç olabir takip edin dedi sizce bu sonuç yükselir mi regl olmadım galiba şuan da kan gelmiyor bilenler varsa yardımcı olurmusunuz