Merhaba kızlar öncelikle 10+5 haftalık hamileyim düşük tehlikem var bugün çok fazla bel ağrım olduğu için hastaneye gittim normalde kesenin altında doktor 1 kaç gün önce kanama görmüştü 1 gün hastanede yattım çıktım bu sabah bel ağrısından duramadım şimdi tekrar hastaneye gittim ama bebek iyi Allah’a şükür kanama alanımda kaybolmuş bu bel ağrısı hala geçmedi sizce neden olabilir şimdiden teşekkürler