ramonun_annesi Kızlar göğüs pompası ile sütümü sağıp yoğun bakıma yolluyorum kızım orda yatıyor fakat sütüm çok az sağ göğsümden hiç gelmiyor zaten bide sağ göğsümün ucu yok soldakinden biraz geliyo oda az bişey napmam lazım sütümün gelmesi için ☹️
fatmaa37demi5 ramonun_annesi humananin emziren anne çayı çok güzel. Onun dışında kesinlikle bol su en güzel süt yapan şey. Hurma, ıspanak, bulgur pilavı ve tahin helvası yiyorum birde
Tripkolikkkiz ramonun_annesi kac gün oldu doğum yapalı? Benim 3-4 gün sonra gelmeye başladı (sezeryan oldum). Bulgur pilavı ve yeşil yapraklı sebzeler tuket
4cocukannesi ramonun_annesi sari üzüm , armut ,turp bende akacak kadar süt yapıyor ikizlerime çoğu zaman bunları yedigimde mama vermeden sütüm yetiyor
mercimekkoftesi1 Yoğurdun içine dere otu doğrayıp yiyebilirsin, bi de humananın çayını al çok fayda eder gerçekten 🙏🏻 Dilerim en kısa zamanda çoğalır sütün 🤲🏻🙏🏻