MorKelebek54 iremuziii kuzum derger 5 yani 5 ten yukarısı gebelik demek tam sınırda çıkmış bence 2 gün sonra tekrar kan ver kuzum
Egemooms Tam sınırda çıkmış canım 2 gün sonra Bi daha test ver daha garanti olur Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻
Yusufayazin__annesi iremuziii sınırda çıkmış canım 5 yazıyor 2 gün sonra tekrarla adetin vs geciktimi
myangelson ZeynepAzra_ bende öyle anlayıp söyledim de değer 5 çıkmış denilince herkes dedim ben yanlış anladım herhalde
Hanife12_ ZeynepAzra_ taçlı kız. Benim 4.5di. Kadın doğum uzmanı beni şüpheli olarak aldı :) normal bir insanın -1 vs çıkarmış. İki gün sonra tekrar kan verdiğimde 74.5 çıkmıştı :) şu anlattığım üç ay önce gerçekleşen bir durum 🙏