Arkadaşlar geçen esımın yiğeni ve benim yıgenım bizde kalmaya geldi kızlar iyi anlaştığı için ikisini beraber getirmek istedim yalnız dün ogrendım kı benim yiğenımde bit çıkmış beraberlerde annesi çok temiz bı kadındır titizdır ama ne olduysa geçmiş ya esımın yıgenın den ona ya bızım kızdan esımın yiğenıne geçmıs ıkısı de okula giden çocuk bısey diyemıyorum sorun şu ki ben hamıleyım ya bana geçti ıse ıkısı ıle beraber uyudum tıtızımdır her gün duş alır saçımı yıkarım vs normalde kapalı olduğum ıcın dışarıdan geçme ımkanı yok evde açığım ama benim saçımda kaşıntı vs olmadı hiç takı dün öğrenene kadar bana geçti ıse nasıl anlarım sımdı ogrendım tıklendım kasınıyor saçım ne yapmam gerekıyor çok utanç verıcı bı durum halıları vs yıkamaya verdım ben ne yapabılırım 😒😒