Mucizemutlusu Merve22021 40+1 iz bizde. Ama kanala bile girmediği için sezaryana yönlendirdi doktorum. Şu an hastaneye girişimiz yapıldı. Normal doğum istiyordum ama kısmet. İnşallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz evlatlarımıza