Kızlar 22 ekim yumurtlama günümdü. Regl tarihim de 3 kasım gözüküyordu döllenme olsa bile gecikmeden anlamam diyordum ama bugün adet oldum daha 2 gün var diye bekliyordum normalde hiç erken olmam. Sizce geç döllenme olma ihtimali ve o arada adet olmuş olabilir miyim, adetim her zamanki gibi