Hayal02 Cananne234 hayır malesef ölü sezaryan olarak doğurdum bebeğimi 😥 hiç korkmayın son zamanlarınızda ağırlaştığınız için ağrılarınız çoğalmıştır içinizi ferah tutun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲
myangelson Hayal02 basın sağolsun canım bende temmuzda 27 haftalık doğum yaptım 2 gün yaşadı bebeğim kaybettik 😔 rabbim sabir versin 🤲🏻