Kızlar bugün doktora gittim bebeğim 3090gr olmuş biraz tontik bı bebekmis ☺️bide doğum kanalına yerleşmeye baslamis sizce doğum erken mi olur. Doktorum doğumu kolaylastircak birkaç yöntem söyledi şimdiden baslayabilirisn dedi. Haftaya Perşembe tekrar gitcem bu sefer vajinal muayene yapicakmis. Bu haftalardan sonra alttan mi bakılıyor ultrasona