Merhaba,
Ben şuan 5+3 haftalık hamileyim.
Geçen hafta perşembe erken olmasına rağmen bebeğin kalp atışını duyduk. Cumartesi yine gel dedi. Cumartesi gittik, kesen bozulmuş dedi. Progestan ve iğne verdi. Düşük yapabilirsin dedi.
Pazartesi başka bir doktora gittim, o kalp atışını duyamadı ve evet kesen bozulmuş dedi. Kese etrafında kan varmış. Bebek düşer dedi. Düşmez ise, size bir tablet vermem onunla düşer dedi. Carsamba yine gel dedi.
İçim rahat etmedi, bugün ilk gittiğim doktora gittim. O yine bebeğin kalp atoşlarını duydu. Kese düzelmiş dedi. Sadece kese rahim duvarına yakınlaşmış. Bunu kontrol altında tutmamız gerekiyor dedi. Bebek büyük ihtimal ile düşebilir dedi. Ama bile bile düşürmeye gerek yok dedi.
Siz böyle bir durum yaşadınız mı? Kime inanmalıyım? Ne yapmalıyım?
İlk gebeliğim lütfen yardım edin :(