Sevgiarslan Elisamuco1 yok canım bende ilk gebeliğimde çok kusardım, mide suyu o açken genelde oluyor. Korkulacak bir şey değil 🌸
beyzzsenturkk Elisamuco1 safra deniliyor aç karnınıza özellikle cok kusarsınız isterseniz basınızın yanında biseyler bulundurun ama o kusmadan pek gecmiyor onu cıkarınca cok rahatlarsınız
Elisamuco1 beyzzsenturkk çıktı hepsi öyle rahatladım hamileliğim kusmak ile geçmedi çok nadir kustum bugün da böyle bir şey olunca insan ister istemez korkuyor .
Anneolmak93 ben hergün kusuyorum dayanamıyorum artık ne yesem çıkarıyorum aç kalsamda tok olsamda farketmiyor 16. Haftadayım neyapmam lazım şaşırdım artık