Kaynanam beni hiç sevmiyor sürekli dedikodu ve iftira atiyo. Zaten ruh sağlığı bozuk bence.. Eşimde biliyo bunu.. Bende onu hiç sevmiyorum doğal olarak. Kızım olucak ona inat kızımın ikinci ismini kendi adımı koysam nasıl olur azcık catlatmak istiyorum. İlk ismini istediğim Bi isim ikinci ismini de kendi ismimi koysam 😁 çocuktan ömür boyu nefret eder buna eminim ama