nagihanbirol26 her kanamam oldu yazılarına yazdığım cevabı yazacağım. Gebelikte gelen kan, lekelenme, ya da aşırı bir sancı düşük tehlikesidir hiç bir sıkıntı olmasa bile tedbiren ilaç verilmeli o yüzden kanama lekelenme geldiğinde direk acile gidilmeli diyordu doktorum. Bir sıkıntı da olmayabilir ama Allah korusun olabilir de bence bir git doktora canım en azından doktora gittim içim rahatladı dersin