nejvavin 2 gün önce rahatsızlandığım için balcalıya gittim acilden giriş yapıp doğum servisine yönlendirdiler hemşireler ve doktor gerçekten ilgiliydi, detaylı olarak muayene ettiler gerekenleri yaptılar ve her işlemde mete hocayla iletişim halindelerdi eğer Nst de sancı çıksaydı mete hoca da gelecekti ama nst sonucu düzgün çıkınca serum bittikten sonra eve gönderdiler ilaç yazıp enfeksiyon kapma riski her hastanede var balcaliya özel olduğunu düşünmüyorum yenidoğan yoğun bakım açısından gerçekten balcalı daha teferruatlı her ihtimali değerlendirmek gerekiyor özellikle benim gibi erken doğum riskiniz yüksekse