poyrazin_annesi28 Herkese selam kızlar. Bebeğimin odasına Montessori yatak aldım. 100*200 aldık. Sizce çok mu büyük gerçi artık iade bişey olmuyor da siz nasıl ölçülerde aldınız ben kotu mu etmisim bazilari cok buyuk falan dedi hevesim kacti
Srdm poyrazin_annesi28 bende montessori aldıö canım 90*190 seklinde zaten doğduğunda uzun bi süre yanında tutuyorsun uzun ömürlü montessori mantıklı bence
poyrazin_annesi28 Srdm İşte ölçüsü kafamı kurcaladi aslında 10 ar cm var arada sıkıntı değil de hevesimi kaçırdılar. Ben 100*200 aldım çok mu koti
Nursl7 @poyrazin_annesi28 benimde 90 a 190 rahat rahat yatıyor kızım çokta iyi oldu 9 aydır kullanıyoruz