efeninannesiii_ iç karnım dar ise karnın direk çıkar ama eğer iç karnınız geniş ise karniniz hemen çıkmaz . Benim ilk hamileligimde de hemen çıkmıştı , doktorum da iç karnımın dar olduğunu söylemişti. Şuan ikindiye gebeyim ve 17+2 haftalığız karnımı gören hamile olduğumu direk anlıyor .