Alp24677 Tosbikannesi1 nasip :) doğru zamanı biz bilemiyoruz Rabbim sağlıcakla mutlulukla kucaklamayı nasip etsin inşallah 🌻🌻
mzey Benimde şu an 24 kasim olacak doğumum. Ama bu son zamanlarda arada kasilmalar ve bel sirt ağrılarım oluyor. Korkuyorum doğum mu başlıyor diye. Erken çünkü daha. Yani doğum başladığını nasıl anlayacağımm. Bel kasik ağrısı sıklaştı çünkü
Mrvrl38 Benimde uygulamaya göre 18 gün gözüküyor nst de doktor Sancı gördü ama çatı muayenesi yapmadı acilmam var mı bilmiyorum bekliyorum hayırlısı ile kucağımıza alırız inşallah ❤️