Merhaba. 36 haftalığım. 2 hafta önce el ve ayaklarımda Kaşıntı başladı. Ödem olan yerler diye önemsemedim ama şiddeti arttı ve tüm vücuduma yayıldı. Döküntü yara falan yok ama kasidikca kabarip kızarıyor sonra normale dönüyor. Araştırırken kolestazla karşılaştım. Bebeği de etkileyen bi durummus. 32 haftadan beri bebegimin kilosu beslenmeme dikkat etmeme rağmen her geride çıkıyor. Acaba bu durum yüzünden mi diye düşünmeye başladım. Doktor randevumuz yarın. Test yapmasını isticem. Yaşayanlar var mı? Kolestaz olabilir mi bu yaşadığım?