Betul6777 Kizlar 36 haftada cati muaynesi oldum ve catimin dar olduğu söylendi ama doktorum normal doğum imkansız değil biraz zor dedi var mi bu durumda olup normal doğum yapan ve doğumu nasil gecti deneyimlerinizi paylasirsaniz cok sevinirimm
Prensinbenim Gorumceme de aynı şey söylendi çatin dar denildi görümcem normal doğum yapmaya direndi suni sancı aldığı halde ne sancı çekti ne açılması oldu mecburen sezeryane alindi