kyzy Merhaba arkadaşlar sezeryandan kaç gün önce ameliyat günü belirleniyor. Bir de kaçıncı haftada alınıyor bebek
Deniz2961 kyzy Bnm ki acil di 38 +5 te oldum ama ilk dogumu ikinci dogumda 38 de alıyorlar dıye bılıyrm
kyzy Deniz2961 benim şimdi 35 haftalık erken doğum olabilir dedi korkuyorum valla ne yapacağımı bilmiyorum 😯
esmaozan 36+2 yim.bnmde pazrtesi kontrok var gün verecek anestezi uzmaniyla goruscez ne zamana verir blmyorum 38 demisti
Tgbdmrc 38+6 oluyor benim de. 38. Haftadan sonra artik birlikte karar verebilirsiniz ama tabi son ana kadar beklemek en sagliklisi 😏
esmaozan kyzy panik atak pek iyi dgl doktoruna soyle sakinlestirici yaparlar canm hic korkum yok cok sukur soguk kanliyimdir surekli ameliyat videolari izliyorum 😊
Esilaminel Deniz2961 bende bayilicagimdan korkuyorum ankisiyetem var... Siz bayildiginizda nasil devam ettiler? Sizin icin sorun olmazsa anlatirsaniz cok sevinirim...
Esilaminel Deniz2961 ne mutlu size atlatmissiniz😊 Saglikla kolaylikla huzurla buyutmeniz dilegiyle ⚘ Ben normal dogum cok istiyorum ama doktorum bu durumda zor dedi hakkimizda hayirlisi bütün hamilelerin...