Hiçte zor değil yani şöyle tabiki zorluğu oluyo ben sezaryen oldum dedim bu çocuğa nasıl bakcam aglicak bişey olcak bende dikisliyim ama.hicte öyle olmadı cocugumada kendime baktım sadece 2 gün kaynanam yanımda kaldı sonra gitti yemeğimi temizligimi yaptım eşimde arada yardımcı oldu. Bişey soyliyim mi çocuk doğunca insana cidden bı casaret geliyo ilk çocuğum ama sanki kırk yıldır çocuk bakiyomus gibiydim ben ki herşeyden korkan panik yapan insan hiçte öyle olmadı aksine bebgimle aramızda çok güzel bı bağ oldu şimdi kime giderse gitsin beni gördüğünde direk sakinlesiyo bide göğsüme yatırıyorum onu benim kokumla mis gibi uyuyo