Kızlar ben 25. Haftamda aç olarak yaptırdım . Sonucum 157 çıktı malesef 140 altı çıkması normalmiş . Doktorum aradı tekrar daha şekerli içecekle birdaha yaptırmamı söyledi 😞 Kararsız kaldım bebeğe çok etki ediyormu bu kadar şeker bilemiyorum . Yoksa evde kendimmi ölçüp takip etsem .