seymaemrullah43 hamile olmasaydın şu aralar seninn adet dönemin olucaktı ve adet döneminde çektiğin ağrıları çekiyosun endişe etme sadece fazla uzanma ve gerinme dikkatli hareket et allahın izniyle bişey olmaz bende de aynısı oldu çok şükür iyiyiz şuanda