MorTutkunu Kızlar bebek kıyafetlerini çıkardım baza altından yavaş yavaş yıkamaya başladım ama bazı lekeler çıkmamış sarı sarı duruyor nasil çıkarabilirim önerisi olan varmı? Geceden bebek programinda beklettim deterjanıyla ama çıkmamış lekeler .
Burcuuuuu betulaltn75 ne kullandınız acaba benimde var lekeler süt lekesi mi sandık lekesi mi bilmiyorum çıkmıyor
betulaltn75 Aycakya ben ilk normal deterjan kullandım bingonun kini ikinciyi yıkıcam oda bebek deterjanı ile