Zelis12 34 günlük anneyim deneyimlerimi paylaşayım ☺️ Yenidoğan olarak alt üst olanlar bebeğime tam oluyor şuan da ama yine iki takım yenidoğan yeter fazla alma yenidoğan ☺️ 0-3 ay elinde fazla olmasını öneririm çünkü günde 2 3 kıyafet değişebiliyor ki bizim bazen günde 4 kıyafet değiştirdiğimiz oluyor sebebi ise her emzirmeden sonra ağzının kenarından kusuyor önlük de taksam içine akıyor o yüzden değiştirmek gerekiyor ve önümüz kış yıka kurut derken zorlaştırır o yüzden yedeklerin fazla olması çok çok iyi ben kurutma kullanıyorum ama ona rağmen iyi ki fazla almışım diyorum
3-6 ay olanların içinde bebeğim kayboluyor 3-6 da alabilirsin hiç alma demem ama ağırlık 0-3 olmalı bebeğin iri bebek değil ise 0-3 ayları uzun süre çok rahat giyer bizim kilomuz 4 kiloyu geçti ama 0-3 hala çok rahat oluyor bol gelenleri de var hatta atlet zıbınları da tam olmuyor onlar da bol ☺️