Kızlar merhaba. Geçen gün de paylaşım yapmıştım tedbir amaçlı sadece ecopirin almam yeterli mi diye. 7 ekimde kan pıhtılaşma testi yapmıştım doktor bana hamile kalırsan tedbir amaçlı ecoprin iç dedi. Ve 4-5 gün önce hamile olduğumu öğrendim şu an 4+5 im. yurtdışında yaşıyorum pıhtılaşma testini türkiyede yapmıştım Dün Türkiye’den doktorumla görüştüm pıhtılaşma testimin sonucu çıkmış kan pıhtılaşmasına yatkınlık varmış hemen oksapar 0.4 mg ve ecopirin kullanmam gerektiğini söyledi. Ama yurtdışında ki doktorlar kolay kolay vermiyorlar dün burda hastaneye gittim ilaçları yazdırmak için çok fazla sancım da var onu da söyledim. Dış gebelik olabilir dedi ilk defa dün kan aldı perşembe günü gel yine kan alacağız pazartesiye kadar bekle artış olacak mı olmayacak mı ve bi an önce ecopriini de bırak dedi dış gebelik varsa büyük risk dedi. Pazartesiden sonra gerekirse iğne yazarız dedi. Çok korkuyorum ya geç kalırsam iğne için ? Pıhtılaşma yatkınlığı var mı aranızda naısl bir yol izlediniz ?