Ablamın dün transferi vardı, 2. Defa tüp bebek deniyorlar. Dün transfer işlemi bitince hastaneden ayrılmışlar ve birşeyler atıştırmak için bir yere oturmuşlar. Orada birden bayılmış ambulans ile almışlar ve salıdan salıya serum takılması gerektiği söylenmiş. Neyden dolayı olabilir? Orada sanırım tam bir açıklamada yapmamışlar tansiyon ve şeker demişler. Tanındıkta bir doktora gidiyor şaşırdık. Geçen sefer böyle olmamıştı çünkü. Başına gelen var mıdır?