Kbetul ee illaki oluyor ama 10 güne kalmadan geçiyor. Sırt ağrısı falan emzirdiğindeb oluyor. Bende apinal oldum ama benimki kötüydü açıkcası tam uyuşmadım yani. Sonraki süreç zor değil. Kahve içtim bol bol o gün ve su içtim sürekli. Şuan 34 günlüğüz hiç birşeyim yok bacakta ağrı falan yok yani sortım ağrıyor oda bebeği emzirirken rahat etsin diye eğiliyorum okadar.