zerhra HilalQ olsun canim gecen ay bende hamileligin tum belirtileri oldu tesd yapdim 5gun kala adetime pozitif cikdi 2 tane hemde daha sonra adet oldum bikezde daha once duwuk yawadim ama bende cok umutluydum
HilalQ zerhra 2 testte pozitif çıktı ama gebelik Yok muydu? Ya bu idrar testlerini gerçekten hiç kullanmamız gerekiyor.sabredip gecikmeyi beklemek lazım ama insan bekleyemiyor.hamile kalınca anne hissederlermiş derler ama..