Ebruli91 normalde zaten kalmaması gerekiyor ama bazı insanların yarası güzel iyileşmiyor. Bende kendim nasılim bilmediğimden kullandım. Evet iz kalmıyor, böyle çok çok iyi incelerseniz derinizden bir ton acik belli belirsiz bir çizgi oluyor. Ama direk bakınca görünmüyor
Evet birkaç gün biraz şişti. Kontrole gidince doktor bakıyor zaten bacaklara falan