teachervera Kızlar 29 başında bebek kilo ve boyları nasıldı? Ben dün gittim 29+1 1367 kilo boyu 40 cm dedi ama burada yazanlara göre düşük geldi. Diğer bebeğim preeklampsi yüzünden gelişim geriliği ile doğduğu için açıkçası endişe ediyorum tekrar eder diye
Asyaninannesi58 teachervera bana 1280 gr dedi boyu sormadık. Haftasıyla uyumlu dedi. 2 hafta önce de 990 gramdı. Uyumluysa kiloyu çok sorun etmemek gerek bence
TeoMom teachervera Hafatasıyla uyumlu canım genelde 29 da 1300 civarı oluyorlar benim de 28 de1150 31 de 1800 gramdı 34 te gideceğim tekrar bebeğin gelişimi neden durmuştu tansiyon problemi mi vardı ama her bebeğinde olacak diye bir şey yok canım ben de mesela ilk bebeğimi 21 de doğurdum bunda şimdilik her şey yolunda
teachervera Asyaninannesi58 İşte oğlum da 33 den sonra gelişim durdu doktor tekrar olabilir dedi ondan korkuyorum
teachervera Melisaekr Doktor hastalığın tekrar etmezse 38 de 3 buçuk kilo 54 cm doğar dedi ama inşallah
TeoMom teachervera Rahim ağzı yetmezliği olabilir demişlerdi net bir şey söylemediler ağrısız sızısız rahim ağzı açılıp doğum başlamıştı bu hamilelikte serklaj atılır sanıyordum ama doktorum bekleyelim rahim ağzı uzunluğun kısalırsa yaparız dedi bende risk aldım Allah’a şükür kısalma açılma yaşamadan bu haftaya geldik
cansualisa teachervera kuzum iadealı 1200 1300 arası kuzum hiç merak etme gayet kilosu da boyu da yerinde sen herkesin bakma kilosuna köye yapma 🌺
Annekusumm teachervera 27+4 haftalikken 1 bucuk kilo civarı demisti ama karin cevresi 2 hafta önde cikiyo benim.bebisin ondan galiba simdi 29+5 olduk gtmedim daha su an nasil bilmiuorum