
Anlayan var mı??? O gün aslında 16+2ydim ama doktor 16+5 dedi, ultrasonda iki farklı hafta yazıyor 17+1 ve 16+4 yazıyor ben hangisiyim anlamadım ama doktor 16+5 dedi diye o günü baz aldım :) neyse 167 gram dedi, iyi mi dedim çok iyi dedi, ama boyu hakkında birşey demedi. Bende netten araştırdım FL yazılı yerdeki sayıyla 7yi çarpınca boy ölçüsü çıkıyor yazıyor nette doğru mudur :) birde bu ölçümlerle boyu felan iyi mi acaba ben malesef minnakım eşim biraz uzun %90 kızım olacak doktor hala bi %100 demedi detaylıyı bekliyorum inşallah hem sağlıklı olur hem uzun olur kızçem 😇🙈🧚