Bende yaptırmayı düşünüyorum çok kötü bir etkisi yokmuş iyiymiş diye duydum sorduğum doktorlar falan da yaptırmami önerdi hatta şöyle bir örnek verdi günde 1 çikolata yediğinizi düşünün onunla eş değer şeker yüklemesi diyince herkes çok farklı anlıyor ama öyle değil dedi şeker yüklemesinin yapıldıgi gün mesela şekerli şeylere dikkat edersin yine aynı yere gelir demişti. İnşallah iyi olur kalbimi bozmak istemiyorum.