Busra_05
Günde kaç öğün yapıyorsam ona göre planlıyorum. Mesela benim 5 öğünüm var. Kahvaltı, ara öğün (meyve, kuruyemiş, kahve) öğle yemeği, akşam yemeği, ara öğün (süt)
Kahvaltımı yapmadan hemen önce ölçüyorum, diğerini de ilk lokmadan 1 saat sonra. Kahvaltı bitecek yani, sadece kahvaltıya kaçta başladığınıza bakın ona göre ölçün. Her öğünde böyle yaparak günde on defa ölçmüş oluyorum.