Yagmur981 Kızlar bı kızım var adı elif nisa şimdi 32 haftalık hamileyim yine kızım olacak Eylül nida koymayı düşünüyorum ama tam emin değilim hem diğer kızıma uygun bı isim olsun istiyorum hemde anlamı güzel olsun istiyorum başka isim önerecek var mı acaba
AzraFarah Yagmur981 kızımın adı Zeynep Sena ikinci bebeğim cinsiyeti belli değil ama kızım olursa Gökçen Nida düşünüyorum.
egeninincisii Yagmur981 Uyuma çokta önem vermiyorum ya🤭 oğlumun adı Miraç Ege, kızım için Miray Ece önerildi hep. Ama İnci Mila olacak🌸 ama uyumlu istiyorsanız Eylül Nida uyumlu olmuş. Elif’e Eliz de uyumlu olabilir.
umena Neden uyumlu oluyor ki bence beğendiğin ismi koy gitsin ona uyduracaksın diye güzel isimleri kaçırma 😅🫶
Yagmur981 umena aklıma başka isim gelmiyor ki 8 aydır düşünüyorum ilk kızımda ne kadarda çok isim bulmuştum oysa 😄
Yagmur981 gunesligun hiç nida isminde erkege rastlamadım çevremde mesela benim adımda yağmur hem kıza hem erkeğe koyuluyor ona takılmadim pek