14 Kasımda karnımda degıl yanımda olacak bebişim , güzel oğlum 🙏🙏
O kadar duyguluyum ki resmen bütün hamılelık dönemim bıtmıs gıbı hıssedıyorum 🥰🥰
Hıc geçmez dedıgım zamanlar meğer su gıbı geçmiş 🤷♀️🤭🤭
Böyle ıcımde garıp bır heyecan var.
İlkim benım , ilk göz agrım 🥹🥹
Acaba kokusu nasıl olacak , kıme benzeyecek , kucağıma alınca ne gıssedecegım 🥹🥹
Karnımdayken Annemmmm güzel oğlum dıye severken doğunca kendımı ağlamadan durdurabılecekmıyım ☺️☺️
Eşim ne hıssedecek babamm dıye sevecekmi 🤭🤭
Yaaa her seyı çok merak edıyorum 😂😂😂
Allahım sana gönülden ıcten dua edıyorum
Sen gönülden ısteyen hıc bır anne babanın kucağını boş bırakma 🙏 bu duyguyu ısteyen herkes yaşasın🙏🙏
Son ıkı hafta hemen aksın bıtsın günler dıye ısterken dıger yandan karnımda olmasının keyfını çıkartmak ıstıyorum 😍😍
Ahh şimdi sezeryan olacağım ama hıc duymadığım o acı su an gözümde hıc büyümüyor bence bebegım ılacım olacak benım öyle hıssedıyorum 🙏🙏
Ben çok mutluyum yaa hemde çok 🙏
Allahım sana şükürler olsun
Bütün hamıleler kolaylıkla gecsın doğumlarından sağ saglım kucaklarına alsınlar bebişlerını 🙏🙏🙏
Şu an en nefret ettıgım ınsan yanımda olsa heralde kucaklayıp sarılırım o derece huzurlu ve mutluyum ❤️❤️🤭🤭🤭🤭🤭
Kasım annelerı varmı aynı gün olan 🥹
Sizin sezeryan tarıhlerınız kaç ve neler hıssettınız Gün verılınce 🤭🤭🤭